O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

neděle 27. února 2011

Pečený dezert ze Smackera

2 porce
200g Smacker protein dessertu s meruňkami, cca 15 piškotů, 8 sušených meruněk, 1 kelímek bílého jogurtu, lžička javorového sirupu
Doba přípravy: 25 minut




SMACKER rozděláme na kolečka a rozložíme do zapékací skleněné misky, na něj poskládáme piškoty a posypeme sušenými meruňkami nakrájenými na malé kousky. Bílý jogurt smícháme se lžičkou javorového sirupu, takto připravenou směsí zalijeme Smackery a dáme péci do trouby na 20 minut při 180ti stupních. Lahodný a rychlý zákusek můžeme podávat ještě teplý nebo vychlazený s čerstvými meruňkami nebo lehce posypaný kakaem.


PS: Smackera koupíte ve zdravé výživě. 
http://www.smacker.cz/products/smacker-protein-dessert-s-merunkami/

1 komentář:

  1. Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaký bílý jogurt je myšlen. Zda obyčejný nebo nízkotučný. Předem děkuji.

    OdpovědětVymazat