O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

sobota 5. ledna 2013

Koprová pomazánka

1 balení lučiny nebo smetanového Almette, cca 5 dkg smetany 12% na vaření, 1 lžíce nasekaného kopru, sůl

Vše jen zamícháme. 

1 komentář:

  1. Překvapuje mě použití smetany. Mám polovinu slinivky po nekrotizujicim akutnim zánetu slinivky a konkretně smetanu mám absolutně zakázanou, stekně jako zázvor. Jsem asi 8-9 měsíc po operaci a uz jsem si celkem zvykl jen je to celkem monotónní... diky za odpověď...

    OdpovědětVymazat