O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

sobota 5. ledna 2013

Lososová polévka

4 porce

250-300 g filetů z lososa, 4 brambory nakrájené na kostičky, 1 velká mrkev pokrájená na kolečka, 2 kostky nebo kelímky zeleninového bujónu, 1 litr vody, 125 ml smetany na vaření (12%), čerstvý kopr, sůl, kmín, pepř


Do hrnce dejte vodu, brambory a mrkev, přidejte bujón, špetku kmínu, lehce osolte a opepřete, přidejte pokrájeného omytého lososa a vařte 20 minut. Pak dochuťte nasekaným koprem, vmíchejte smetanu a vařte už jen minutu. 

PS: Zkouším dva a půl roku po akutním zánětu slinivky a jsem bez potíží. 

1 komentář:

  1. Zajímavé recepty na tebe, jsem rád polévku recept, velmi zajímavé, ji neznal. Můj blog je tradiční kuchyně Valencie, mám dobré recepty, budete rádi viděli España.Te zvou k návštěvě své recepty v

    http://valenciagastronomic.blogspot.com.es.

    Pozdrav ze země pomerančů ve Španělsku (Valencia)

    OdpovědětVymazat