O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

neděle 30. ledna 2011

Tuňáková pomazánka

1 konzerva tuňáka ve vlastní šťávě (slinivkáři a žlučníkáři v žádném případě ne v oleji), 1-2 lžíce máslové Ramy, 2 kostky sýra Apetito linie nebo jiného nízkotučného taveného sýra, polovina Lahůdky Tofu (Sunfood Dobruška)


Z tuňáka odlijeme šťávu, aby pomazánka nebyla vodová. Přidáme ostatní ingredience, všechno dohromady dobře zamícháme. Lahůdku Tofu používám na dochucení místo hořčice, kterou nemůžu.


P.S.: Tuňáka ve vlastní šťávě jsem si troufla vyzkoušet až 7 měsíců po akutním zánětu slinivky, dříve nedoporučuji. 
Lahůdka tofu je výborná i samotná s pečivem, koupíte ve zdravé výživě. 
http://www.bioapetit.cz/potraviny/lahudka-tofu-klasik-100g-sunfood

Žádné komentáře:

Okomentovat