O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

neděle 28. října 2012

Sojové nudličky se zeleninou

3 porce
80 g sojových nudliček; 1 zeleninový bujón nebo Solčanka; 400 g Bonduelle Créativ trio - mix kukuřice, hrášku a karotky; brambory; sůl; kmín; olivový olej 



Sojové nudličky uvaříme dle návodu - většinou 20 minut vařit ve vroucí osolené vodě, do které přidáme zeleninový bujón nebo špetku Solčanky. Scedíme a necháme okapat. Na pánvičku dáme kapku olivového oleje, po rozehřátí přidáme sojové nudličky a zeleninu, které na pánvičce necháme prohřát. Pustí trochu šťávy, takže se nepřipálí. Ideální přílohou jsou vařené brambory. 

Žádné komentáře:

Okomentovat