O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

pátek 20. května 2011

Zapečený chřest se šunkou a sýrem

2 porce
500 g bílého chřestu, 100 g kvalitní šunky, cca 100 g sýru eidam cihla 30%, máslo, sůl




Chřest očistíme - odřízneme spodní cca čtvrtinu výhonků a zbytek oškrábeme škrabkou. Dáme do osolené vroucí vody a vaříme cca 5 minut. Mezi tím zapneme troubu na 220 stupňů. Každý plátek šunky rozkrojíme na tři. Uvařené chřestové výhonky každý zvlášť zavineme do šunky, poklademe do máslem vymaštěného pekáčku a posypeme nastrouhaným sýrem. Dáme na 10 minut zapéct do trouby a podáváme např. s bramborovou kaší či s bagetou.


Žádné komentáře:

Okomentovat