O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

neděle 15. května 2011

Nepravé rizoto z kuskusu a kuřecího masa

5 porcí
500 g kuskusu, 500 g vařeného kuřecího masa z polévky (viz. recept Kuřecí polévka), mražená zelenina - 350 g brokolice, 200 g karotky (šťastlivci, kteří nemají žádná omezení přidají zeleninu dle své chuti), cca 100 g sýru eidam cihla 30%, 1 lžička Solčanky, 1 lžička olivového oleje extra virgin



Kuskus nasypeme do velké mísy nebo hrnce a zalijeme litrem vroucí vody. Přidáme lžičku Solčanky a lžičku extra panenského olivového oleje. Přikryjeme pokličkou a necháme 10 minut stát (nabobtnat). Mezitím si ohřejeme mraženou zeleninu dle návodu (většinou cca 5 minut ve vroucí vodě). Tu přidáme spolu s vařeným kuřecím masem z polévky nakrájeným na nudličky do kuskusu, posypeme nastrouhaným sýrem a podáváme.

2 komentáře: