O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

sobota 14. května 2011

Kuřecí polévka

4-5 porcí
500 g kuřecích prsních řízků, 1 mrkev, 1 petržel, 1/4 celeru, 1,5 litru vody, 4 kuličky Nového koření, 1 zarovnaná lžička soli, 1/2 lžičky Solčanky


Maso omyjeme a dáme do hrnce s vodou, osolíme a přidáme Nové koření, vše dáme vařit. Ihned, jak začne polévka vařit, posbíráme a odstraníme lžící pěnu. Po hodině vaření na mírném plameni přidáme kořenovou zeleninu a Solčanku a vaříme další hodinu. Přidáme uvařené bezvaječné nudle.

1 komentář:

  1. HEZKY DEN,,OPSALA JSEM SI JIDELNICEK NA PROBLEMY SE ZALUDKEM,,PREKYSELILA JSEM SE RYBICKAMA KYSELIMA,,OPCAS JSEM MELA KOPRIVKU,,ALE TED JSEM DOSTALA ANTIBIOTIKA NA ANGINU,,HNED PO 3DNECH JSEM MELA OPET VYRAZKU,,UZ TO TRVA 3TYDNY A DENNE SE ME TED DELA VYRAZKA NA KONCETINACH,,KOZNI,,JE TO KOPRIVKA,,TED JDU NA KREV ALERGOLOGII,,UZ JSEM Z TE KOPRIVKY DENNI SPANA,,DEKUJI

    OdpovědětVymazat