O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

sobota 16. dubna 2011

Vaječná pomazánka

4 uvařené bílky, 2 uvařené žloutky, 5 lžíc máslové Ramy, 4 kostky nízkotučného taveného sýra (např. Veselá kráva, Apetito linie), 100 g kvalitní šunky, polovina Lahůdky Tofu (Sunfood Dobruška), zelená petrželka, sůl 





Vejce vaříme cca 10 minut ve vroucí osolené vodě. Necháme vychladnout, bílky oddělíme od žloutků. Všechny bílky nasekáme nadrobno. Přidáme 2 žloutky, Ramu, sýr, šunku a petrželku nakrájenou nadrobno, Lahůdku Tofu a špetku soli. Pořádně zamícháme. 


P.S: slinivkáři a žlučníkáři mohou snít denně jen polovinu této porce! jsou v ní 2 žloutky! 

Žádné komentáře:

Okomentovat