O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

úterý 19. července 2011

Uzené tofu s cuketou

2 porce
1 uzené tofu (např. od Sunfoodu), 1/2 středně velké cukety, špetka Solčanky, olivový olej
Doba přípravy: 10 minut




Uzené tofu nakrájíme na kostky, cuketu oloupeme a také nakrájíme na kostky. Pánvičku vytřeme olivovým olejem, a tofu i cuketu lehce orestujeme. Pak podlijeme vodou, přidáme špetku Solčanky, přiklopíme pokličkou a dusíme cca 5 minut - dokud není cuketa měkká. Podáváme s těstovinami nebo rýží.

Žádné komentáře:

Okomentovat