O mně

Moje fotka
Pankreatická dieta (po zánětu slinivky a žlučníku) mě donutila k hodně dietnímu stravování a skoro každodennímu vaření a protože jsem byla vždycky hodně na jídlo, tak se snažím vymýšlet a improvizovat, abych tu dietu nějak přežila. Hodně kamarádů se mě ptá, co to vlastně jím a jak vařím a tak se ráda o recepty podělím tímto způsobem...Třeba to někomu bude chutnat:) Jen upozorňuji, že většina jídel je určených pro klidové období a ne na období ihned po zánětu (pro toto období je vyčleněna rubrika "při potížích") a taky, že si každý musí vyzkoušet sám, co snese. Takže opatrně a hodně štěstí!!

sobota 22. října 2011

Skořicové palačinky s medem, jogurtem a ovocem


6 silnějších palačinek
na těsto: 500 ml odtučněného mléka, 250 g hladké mouky, 2 vejce, 1 lžíce  nastrouhané citronové kůry (použila jsem kupovanou), 2 lžičky skořice, 2 lžičky vanilkového cukru, špetka soli
na dochucení: med, bílý jogurt, ovoce - mandarinky, broskve, meruňky nebo ananas (nebo cokoliv dle chuti a vašeho dietního omezení) - já jsem vzhledem k ročnímu období použila ovoce z konzervy



Všechny suroviny na těsto smícháme a šleháme dohladka. Necháme cca 20 minut odstát, aby se těsto při smažení nelepilo.
Pánvičku zlehka vytřeme olivovým olejem a naběračkou si dle velikosti pánve naléváme těsto na pánev a palačinky pečeme dozlatova.
Podáváme teplé, pomazané medem, spolu s ovocem a jogurtem.

2 komentáře:

  1. tento recept by možná chtěl ještě trochu vychytat, těsto se nesmažilo moc dobře.. jestli máte nějaké nápady, co udělat jinak, sem s nimi..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se to smažilo výborně, tak nevím co to tady meleš!!!!!
    Vychytávat se na tom nemusí nic, no... vlastně jo, baba Jana M. která ani neumí uslažit palačinky! :)

    OdpovědětVymazat